dinsdag 11 december 2012

EVEN HEEL IETS ANDERS CORNISH REX

Vriendin Patricia heeft een nieuw huisdier.




 
Dit is Figaro, of hij kan zingen weet ik niet, mauwen wel, kan ook op zingen lijken.Hier komt Figaro vandaan www.catteryqueen.nl
 
 
 

Een kattensoort waar ik nog nooit van gehoord heb, Cornish Rex. Het is net een lammetje met kort gekruld haar, anti-allergisch en geeft veel warmte. Lijkt me lekker voor mijn koude voeten, geen vloerverwarming nodig.



 
Hier met een bloemetje, heeft toch iets met de tuin te maken, het lijkt wel een Kerstkaart.
Fokkers van deze katten hebben een slogan : wil je iets geks neem dan een Rex.




4 opmerkingen:

Anoniem zei

Net van een andere planeet, wil hem wel hebben.
afz Katteman.

Angelika zei

Beetje weird ziet hij er wel uit, belangrijkste is als tie maar lief is!

Anoniem zei

Figaro kan zo in The Hobbit.
Jannie

Patricia zei

In zijn stamboom heet 1 van de voorvaderen inderdaad:Man on the Moon....
Overigens heb ik ook een heel apart eigengereid teckeltje, en bij dat ras hoort eveneens een slogan:

IS HET EEN TAKS
DAN KOMT HIJ STRAKS
KOMT HIJ METEEN
DAN IS HET ER GEEN!