dinsdag 4 december 2018

NIEUWE KIPPEN , VOSSEN EN /OF STEENMARTERS

Er zijn verschillende kuilen gegraven in de tuin, wie zou dat doen ?
Ik weet dat reeën ook graven om bij wortels te komen, maar in deze kuil lag een paar weken geleden nog een dooie kip.
Vossen of Steenmarters, ik weet het niet.





In de open ren staan bomen, als de kippen omhoog kijken zien ze dit.
Ik zit lekker in een stoel om de kippen te fotograferen.


                                                           De nieuwe kippen en haan.


Even omdraaien dames.


                                            Dit zijn de zusjes, Noord-Hollandse Blauwe.


Alles bij elkaar, oud en nieuw. 8
Van de oude zijn er nog 3 Sussex over, de Marans zijn niet meer.


                                                        De nieuwe haan een Sussex.


Een Noord-Hollandse Blauwe en een nieuwe Marans.




                                                       Van hetzelfde laken en pak.



                                                        Opgestaan plaats vergaan.






                            Van de haan heb ik de meeste foto's gemaakt zoals je kan zien.

5 opmerkingen:

Angelika zei

Haantje de voorste!
Prachtige kipjes.
Liefs,
Angelika

Hetty zei

Erg mooie kippen Jan. ik hoop dat de vos er niet achter komt. Goed opbergen voor de nacht. Groetjes,
hetty

Thea zei

Hele leuke foto's, vooral dat stelletje op die stoel!

Zem zei

Werkelijk prachtige kippen. En de haan mag er ook wezen: beslist!
Hartelijke groeten van Zem.

natuurkieker Coby Koops zei

Mooie kippen en haan, hopelijk worden ze niet weggeroofd.
Natuurkieker Coby