vrijdag 30 oktober 2020

ER BLOEIT NOG VEEL EN HET IS HAAST NOVEMBER

 Door het zachte weer staan er nog veel planten in bloei.



Vooral de Fuchsia's blijven maar doorgaan.

 


                                                  Dit is Fuchsia Whiteknights Pearl , bloeit eindeloos door. 

                               Het is een flinke struik geworden al ruim 1,50 m en is heel makkelijk te stekken.



 

                                          Er zijn ook planten die het proberen.

 
Zoals deze Camelia  en de 

Hemerocalis , het lukt net niet.
 

Een mooie Helleborus







Salvia Amistad is al behoorlijk groot 1,70 m.en heeft de winter doorstaan.
 









                                                                 De laatste Libellen




Er is nog veel meer.



 


6 opmerkingen:

Zem zei

Héél veel bloeit er daar nog bij jullie.
De lichtgekleurde fuchsia vind ik een echte topper!
Hartelijke groeten, Zem.

Rob van natuurlijk-rijk zei

Ik heb helemaal niets met fuchsias maar het fleurt de boel wel op.

Denise zei

ER bloeit inderdaad nog veel bij jullie. I zie dat je ook Geranium Nodosum hebt.

Denise zei

Pff, zoveel typefouten :-( mijn toetsenbord doet niet wat ik wil.

Angelika zei

Mooi, maar wel gek!
Liefs,
Angelika

Helma zei

Ik vind het geweldig dat er nog zoveel bloeit en groeit!
Zelfs nu nog zie ik hele mooie bloemen her en der in tuinen maar ook in de natuur zelf.

Groet, Helma