zaterdag 16 september 2017

HERFST ??????????????

Wat een weer, de regen valt met bakken uit de hemel. Ik ga maar Bloggen met de foto's van vorige week, al Herfstig , wel met een zonnetje.




De Hoornaars in het vogelhuisje hebben het erg druk, tot laat in de avond zijn ze op jacht.


De Aardsterren zijn er weer.





 Het blijven wel vreemde dingen.


Deze paddenstoelen komen elk jaar in duizenden op.


 
Ik ben benieuwd na al die regen van vandaag ,wat er op gaat komen aan paddenstoelen.



                                                De zaadbolletjes van de Esculaapui.





                                                Karmozijnbes met vlieg.



7 opmerkingen:

Ga met Jos(m)é zei

Wat een prachtige foto's, vooral die uitgebloeide Physalis en het paddenstoelenwoud.
De Karmozijnbes lijkt wel een broche.

Muggenbeet zei

Knappe aardsterren vastgelegd Jan. Ik vind ze ook heel bijzonder maar ben ze nog nooit in zo'n goede conditie als op jouw foto's tegengekomen.

Hetty zei

Ik ben ook nog niet in 'the mood' voor de herfst. Je foto's zijn prachtig vooral van de paddenstoelen . Zoveel dat komt vast van al die karrenvrachten houtsnippers! Groetjes Hetty

Anoniem zei

Leuke foto's. Nu twee weken mooi weer op komst blijkbaar, nog wat nazomeren -)

Denise zei

Prachtige herfsttafereeltjes. Ik ontdekte ook tientallen aardsterren in onze tuin. Meer dan ooit.

Zem zei

Mooie foto's, Jan. We gaan echt naar de herfst toe.
Ik wil eigenlijk nog wat warme dagen, die echte mooie nazomerdagen. Wie weet....

Jan Wilde een Tuin zei

Er komen nog mooie dagen Zem.