maandag 6 augustus 2012

FLORIADE 2012


Vandaag terug van een paar dagen Limburg, tuinen bekeken, gewinkeld pfffff, heerlijk gegeten, honden geknuffeld mmmm, lekkere wijntjes gedronken en natuurlijk De Floriade in Venlo.
 www.floriade.nl



Waarschijnlijk staan deze laarzen er om te waarschuwen dat het veel lopen is.


Zicht op de Innovatoren.



Erg leuk The Willowman alias kunstenaar Will Beckers, maakt van wilgentenen en ander natuurlijk materiaal, dierenverblijven voor vogels, konijnen en andere huisdieren.Ook voor mensen.
Dit is zijn verblijf op de Floriade.

www.willbeckers.com







Dit lijkt wel een Wespennest of een nest van een Buidelmees.


Deze kunstenaar komen we overal tegen Sjer Jacobs, hij maakt hele aparte beelden en schilderijen.
Deze twee vrolijke rotsblokken heeft hij gemaakt van natuurlijke materialen.




Wat bloemen en tuinen betreft viel het erg tegen.


Deze kleurige vond ik wel mooi en de tuin van de Wilde Weelde, maar daar heb ik geen foto van genomen omdat ze net zoals ik tuinieren.

Het is alles bij elkaar wel een leuk uitje, voor elk wat wils.











1 opmerking:

Ga met Jos(m)é zei

Volgens mij heeft de Willowman een alter ego in Washington, daar zag ik ook gelijksoortige bouwsels in de bomen.
Liefs José