vrijdag 18 september 2015

KUNST AAN DE VAART ASSEN 2015

Wat was er weer veel te zien, deze keer hebben we niet alles kunnen bekijken.







Glasobjecten van TRIJNIE MOHLMANN





Aparte schalen van WILMA WASSING



Leuk werk van ijzerdraad  ANNELEEN HOLLEN




Mixed media van, weet ik niet meer, of toch wel, misschien KLAASJE SMIT



Verrassing een bekende, onze ALEX in een volgend blog veel meer.



Nog een bekende PETER SCHEEDLER
Mijn verhaal (Peter dus) in metaal.
Wat ik bedenk, wil ik maken.
Wat ik wil maken moet mogelijk zijn.
Wat mogelijk is moet mooi zijn.




Dit moet je in het echt zien, diepte en reliëf, houtskool tekening van ESTHER IJSSELS 




Prachtig keramiek van RIET BAKKER   bloemenvaas of torso ?

1 opmerking:

Janneke zei

Wat heerlijk zo´n dagje kunst kijken. Vooral het metalen object van Peter Scheedler spreekt me aan en die torso alias bloemenvaas van Riet Bakker is ook zeer mooi.