woensdag 12 juni 2019

WIE HEEFT DE BESTE LEVENDE TUIN VAN NEDERLAND

Groei&Bloei heeft  een wedstrijd uitgeschreven,  WIE HEEFT DE BESTE LEVENDE TUIN VAN NEDERLAND
Ik had me aangemeld omdat ik vind dat er veel meer aandacht moet komen voor de natuur.



Foto Groei&Bloei

Ik was de wedstrijd helemaal vergeten totdat ik een telefoontje van Groei&Bloei kreeg dat ze de tuin wilden bezoeken. Vorige week zijn ze met 7 personen hier geweest.
Wat bleek, uit ruim 40 inzendingen zijn 3 prachtige tuinen geselecteerd door een jury van zeven personen. Je voelt het al, wij zitten erbij.


Foto Groei&Bloei



Foto Groei&Bloei

En de uitslag is  ZILVER      (meer weten klik op zilver).



Foto Groei&Bloei

Kijk mij glunderen, met dank aan alle planten,vogels, insecten en al wat leeft.
We zijn natuurlijk open met het Landelijk Groei&Bloei Open Tuinen Weekend  op 15 en 16 juni.

12 opmerkingen:

Ton zei

Hoi Jan, Gefeliciteerd met het zilver, voor de beestjes is het goud waard. Met groeten Ton

Denise zei

Gefeliciteerd! Dubbel en dwars verdiend!

Ga met Jos(m)é zei

Geweldig, daar doen jullie het voor. De beestjes en bloemen zijn jullie dankbaar.
Gefeliciteerd.
Liefs José

Lisa at Greenbow zei

Congratulations! I am glad you and your garden are getting the attention you deserve. Well done.

Groengenot zei

Super! Dikke proficiat!

Zem zei

Gefeliciteerd Jan!
Je mag met reden trots zijn op deze uitverkiezing.
Hartelijke groeten van Zem.

SuperMasj zei

Gefeliciteerd idd.
Leuke fotoserie

Rob van natuurlijk-rijk.be zei

Dat heb je dubbel en dik verdiend. Fijn dat groei en bloei aandacht heeft voor meer natuur en meer biodiversiteit in onze tuinen. Leuke foto's hierboven trouwens en nog eens proficiat

Muggenbeet zei

Proficiat met je zilver. Je hebt een prachtige tuin.

Angelika zei

Gefeliciteerd! Helemaal verdiend!

Helma zei

Hoi Jan,
wat ontzettend leuk dat jullie tuin is uitgekozen.
En eerlijk is eerlijk: Je hebt ook werkelijk een prachtige tuin.
Bij deze dan ook van harte gefeliciteerd mt het zilver :-)
Ik las dat je maar liefst 8000 vierkante m had dus ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoeveel soorten vogels er in je tuin leven :-)

Groetjes, Helma

Jan Wilde een Tuin zei

Hoi Helma, hoeveel soorten er leven ?
Veel, ik weet dat er meer dan 31 soorten hier gebroed hebben.