vrijdag 31 juli 2020

ZWARTKOPJE

Op onze tuinronde die we elke dag lopen, stond ik bijna  op een vogeltje. Ik heb het opgepakt.


 Het was een Zwartkop, ik weet niet of het een jonkie is, waarschijnlijk een volwassen mannetje.


 Misschien ergens tegenaan gevlogen of door Thuvia onze wilde kat gepakt.


Kleurt wel mooi met elkaar


 Hij voelde zich prima bij mij, hij wilde niet van mijn hand af.





 Ik heb hem in het Elfenbos gezet, waar hij later weg vloog.


Op mijn hand keek hij vrolijker.

4 opmerkingen:

Denise zei

Gelukkig dat hij nog kon vliegen.

Lies zei

Gered!
Lie(f)s.

Zem zei

Ontroerend , zo'n (naar het leek) hulpeloos zwartkopje op je hand.
Hopelijk had hij een tijdelijke inzinking.
Hartelijke groeten van Zem.

Angelika zei

Mooi vogeltje, fijn dat hij bij jou kon bijkomen.
Liefs,
Angelika