vrijdag 1 oktober 2021

DRUK DRUK DRUK

 Sinds we de hangende zegge weg hebben gehaald blijf ik maar planten kopen.

Zo zijn Jannie, Annie en ik naar kwekerij HALESIA in Zuidlaren geweest.

Alle foto's zijn door Jannie gemaakt.




Onze winkelwagens.


Zoeken.


Wel mooi maar die zoek ik niet.


Het is herfst en dat is goed te zien.




Hulp bij het zoeken.


En de auto is weer vol.




De volgende dag staan er 7 dozen vol met planten te wachten op mij.




Het lijkt niet veel, het zijn  toch 160 planten en dan de planten van Halesia nog.

Alles moet wel de grond in, druk, druk en nog eens druk.

3 opmerkingen:

Angelika zei

Jemig! Hopelijk een beetje droog weer bij het planten, succes!
Liefs,
Angelika

Hetty zei

Heerlijk die herfst. Nu kun je aan de slag met veranderingen. Zelf ben ik ook druk druk druk. Eindelijk regen, zodat ik weer in de grond kan spitten. Succes met je planten. Ik stort me op 3 dozen bloembollen! Groetjes,
Hetty

Zem zei

Niets heerlijker dan bezoek aan en bestellen bij kwekerijen en daarna inplanten met in je hoofd al de voorstelling van "hoe het zal worden".
Vanaf donderdag ook nog een aantal dagen mooi weer: veel plantgenoegens.
Hartelijke groeten van Zem.