woensdag 20 september 2017

NA REGEN KOMEN GANZEN

Het heeft behoorlijk geregend, de aardappels zijn op tijd geoogst naast ons. Door de zware machines is de grond erg dicht gereden en ontstaan er grote plassen.






                                       Water trekt al heel snel vogels aan vooral ganzen.

                                                                 
                                                                        Nijlganzen



Canadese gans.




                                                           Grauwe gans.

Ik denk dat ik een nieuwe camera ga kopen zodat ik de ganzen wat dichterbij en scherper krijg.
Heeft iemand een tip voor een goede niet te dure camera ?

5 opmerkingen:

Denise zei

Heb je op Tweakers.net gekeken?

Ga met Jos(m)é zei

Kijk hier even:
https://www.camerashop.nl/category/70383/top-10-compactcamera-s.html

natuurlijk-rijk zei

Nederland = ganzenland, ik heb zie hier ook al zien overvliegen vorige week!

Hetty zei

Misschien gewoon een andere lens Jan. Wat is het nat bij jullie. Gelukkig wat droog weer hier de laatste dagen. Nazomer; dat kunnen we nog wel gebruiken! Groetjes,
Hetty

Unknown zei

Ganzen vind ik altijd mooi en bijzonder.
Het gaat me aan het hart dat ze nogal eens uitgeroeid worden.
Hartelijke groet, Zem.